„Nie można zrządzać tym, co nie jest mierzone” – Peter Drucker
(0) Zaloguj
Audyt Logistyki

Jak złożyć zamówienie?

DLA PRODUKTÓW "ANALIZY OTIF PREMIUM" i "ANALIZY OTIF STANDARD"

ORAZ "ANALIZA OTIF GRATIS"

MOŻLIWOŚĆ ZAPOZNANIA SIĘ Z CENAMI PRODUKTÓW, JAK RÓWNIEŻ SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ DOSTĘPNE SĄ DLA ZAREJESTROWANYCH I ZALOGOWANYCH KLIENTÓW. Do każdego zamówienia ma zastosowanie umowa o poufności danych (NDA)

1. Przygotuj zestaw danych z systemu informatycznego, który posiadasz do rejestracji sprzedaży (ERP), ewentualnie z systemu WMS, za ostatnie 12 miesięcy, według wzorca:

Pobierz szablon:

Przed wysłaniem pliku upewnij się, że wszystkie kolumny są w odpowiednim formacie.

Brak zgodności z powyższym wzorcem może znacząco wydłużyć czas realizacji zamówienia. 

Preferowany format pliku to *.xlsx (Excel). Jeśli wygodniej Ci wygenerować taki plik w formacie *.csv lub *.txt - takie formaty są również obsługiwane.

Poniżej fragment przykładowych danych w formacie Excela - pełna analiza dotyczy ostatnich, zakończonych 12 miesięcy sprzedaży.

2. Dodaj do koszyka wybrany produkt - wyślij plik

Podczas składania zamówienia pojawi się pole "Załącz plik do zamówienia" umożliwiające przesłanie przygotowanego wcześniej pliku.

Po wskazaniu pliku do wysłania i wysłaniu go możesz jeszcze załączyć swoje uwagi związane z zamówieniem.

3. Otrzymasz informację e-mailową w postaci faktury pro-forma jako podstawę do wykonania płatności

Otrzymasz od nas potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz ankietę do samodzielnego mini audytu logistycznego (pdf)

4. Dokonaj przelewu na wskazany numer rachunku bankowego, w tytule przelewu podaj numer zamówienia i nr faktury pro-forma (nie dotyczy produktu "ANALIZA OTIF GRATIS")

W ciągu 24 godzin (1 dzień roboczy) od zaksięgowania wpłaty, zostaną wykonane wszystkie zamówione analizy i przesłane na podany przy rejestracji adres e-mailowy. Pod warunkiem, że przesłane dane będą zgodne z przedstawionym wzorcem. W przypadku wystąpienia niezgodności - termin realizacji biegnie od dnia otrzymania poprawnych danych.

5. Zaproponuj (sklep@audytlogistyki.pl w temacie podaj numer zamówienia) termin i godzinę rozmowy telefonicznej, podczas której wskażemy kierunki najpilniejszych działań usprawniających, odpowiemy na Twoje pytania i wątpliwości związane z wynikami analiz (nie dotyczy produktu "ANALIZA OTIF GRATIS")

6. Przemyśl korzyści jakie uzyska Twoja firma otrzymując taką, a nawet większą, obiektywną wiedzę o swoich wynikach co miesiąc.

Jeżeli w ciągu 14 dni kalendarzowych od zakupu tego produktu złożysz zamówienie na audyt logistyki, koszt tej usługi zostanie odjęty od ceny audytu, która często nie przekracza 5 tys. zł netto.

Wszelkie wątpliwości i pytania proszę kierować na adres: sklep@audytlogistyki.pl w temacie podaj numer zamówienia

 

Jak złożyć zamówienie?

DLA PRODUKTU "ANALIZY OTIF ABONAMENT PREMIUM+"

MOŻLIWOŚĆ ZAPOZNANIA SIĘ Z CENAMI PRODUKTÓW, JAK RÓWNIEŻ SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ DOSTĘPNE SĄ DLA ZAREJESTROWANYCH I ZALOGOWANYCH KLIENTÓW. Do każdego zamówienia ma zastosowanie umowa o poufności danych (NDA)

1. Przygotuj zestaw danych z systemu informatycznego, który posiadasz do rejestracji sprzedaży (ERP), ewentualnie z systemu WMS, za ostatni zakończony miesiąc, według wzorca:

Pobierz szablon:

Przed wysłaniem pliku upewnij się, że wszystkie kolumny są w odpowiednim formacie.

Brak zgodności z powyższym wzorcem może znacząco wydłużyć czas realizacji zamówienia. 

Preferowany format pliku to *.xlsx (Excel). Jeśli wygodniej Ci wygenerować taki plik w formacie *.csv lub *.txt - takie formaty są również obsługiwane.

Poniżej fragment przykładowych danych w formacie Excela - przesyłane dane dotyczą ostatniego, zakończonego miesiąca sprzedaży.

2. Dodaj do koszyka - wyślij plik

Podczas składania zamówienia pojawi się pole "Załącz plik do zamówienia" umożliwiające przesłanie przygotowanego wcześniej pliku.

Po wskazaniu pliku do wysłania i wysłaniu go możesz jeszcze załączyć swoje uwagi związane z zamówieniem.

3. Otrzymasz informację e-mailową w postaci faktury pro-forma jako podstawę do wykonania płatności

Jeśli dokonałeś zapłaty jednorazowej za cały rok (to ponad 11% taniej niż przy płatnościach co miesiąc) - pomijasz ten krok.

4. Dokonaj przelewu na wskazany numer rachunku bankowego, w tytule przelewu podaj numer zamówienia i nr faktury pro-forma

W ciągu 24 godzin (1 dzień roboczy) od zaksięgowania wpłaty, zostaną wykonane wszystkie zamówione analizy i przesłane na podany przy rejestracji adres e-mailowy. Pod warunkiem, że przesłane dane będą zgodne z przedstawionym wzorcem. W przypadku wystąpienia niezgodności - termin realizacji biegnie od dnia otrzymania poprawnych danych.

Jeśli dokonałeś zapłaty jednorazowej za cały rok (to ponad 11% taniej niż przy płatnościach co miesiąc) - pomijasz ten krok.

W ciągu 24 godzin (1 dzień roboczy) od otrzymania pliku, zostaną wykonane wszystkie zamówione analizy i przesłane na podany przy rejestracji adres e-mailowy

5. Zaproponuj (sklep@audytlogistyki.pl w temacie podaj numer zamówienia) termin i godzinę rozmowy telefonicznej, podczas której przedstawimy ocenę podjętych działań usprawniających, odpowiemy na Twoje pytania i wątpliwości związane z wynikami analiz

Wszelkie wątpliwości i pytania proszę kierować na adres: sklep@audytlogistyki.pl w temacie podaj numer zamówienia

 

Jak złożyć zamówienie?

DLA PRODUKTU "MAPA CIEPLNA MAGAZYNU (HEAT MAP)"

MOŻLIWOŚĆ ZAPOZNANIA SIĘ Z CENAMI PRODUKTÓW, JAK RÓWNIEŻ SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ DOSTĘPNE SĄ DLA ZAREJESTROWANYCH I ZALOGOWANYCH KLIENTÓW. Do każdego zamówienia ma zastosowanie umowa o poufności danych (NDA)

1. Przygotuj zestaw danych z systemu informatycznego, który posiadasz do rejestracji sprzedaży (ERP), ewentualnie z systemu WMS, za ostatni zakończony miesiąc, według wzorca:

Pobierz szablon dla danych:

Przed wysłaniem pliku upewnij się, że wszystkie kolumny są w odpowiednim formacie.

Brak zgodności z powyższym wzorcem może znacząco wydłużyć czas realizacji zamówienia. 

Pobierz szablon dla planu magazynu:

Preferowany format pliku to *.xlsx (Excel). Jeśli wygodniej Ci wygenerować taki plik w formacie *.csv lub *.txt - takie formaty są również obsługiwane.

Poniżej fragment przykładowych danych w formacie Excela - przesyłane dane dotyczą ostatniego, zakończonego miesiąca sprzedaży.

2. Dodaj do koszyka - wyślij plik

Podczas składania zamówienia pojawi się pole "Załącz plik do zamówienia" umożliwiające przesłanie przygotowanego wcześniej pliku.

Po wskazaniu pliku do wysłania i wysłaniu go możesz jeszcze załączyć swoje uwagi związane z zamówieniem.

3. Otrzymasz informację e-mailową w postaci faktury pro-forma jako podstawę do wykonania płatności

Jeśli dokonałeś zapłaty jednorazowej za cały rok (to ponad 11% taniej niż przy płatnościach co miesiąc) - pomijasz ten krok.

4. Dokonaj przelewu na wskazany numer rachunku bankowego, w tytule przelewu podaj numer zamówienia i nr faktury pro-forma

W ciągu 24 godzin (1 dzień roboczy) od zaksięgowania wpłaty, zostaną wykonane wszystkie zamówione analizy i przesłane na podany przy rejestracji adres e-mailowy. Pod warunkiem, że przesłane dane będą zgodne z przedstawionym wzorcem. W przypadku wystąpienia niezgodności - termin realizacji biegnie od dnia otrzymania poprawnych danych.

Jeśli dokonałeś zapłaty jednorazowej za cały rok (to ponad 11% taniej niż przy płatnościach co miesiąc) - pomijasz ten krok.

W ciągu 24 godzin (1 dzień roboczy) od otrzymania pliku, zostaną wykonane wszystkie zamówione analizy i przesłane na podany przy rejestracji adres e-mailowy

5. Zaproponuj (sklep@audytlogistyki.pl w temacie podaj numer zamówienia) termin i godzinę rozmowy telefonicznej, podczas której przedstawimy ocenę podjętych działań usprawniających, odpowiemy na Twoje pytania i wątpliwości związane z wynikami analiz

Wszelkie wątpliwości i pytania proszę kierować na adres: sklep@audytlogistyki.pl w temacie podaj numer zamówienia

Jak złożyć zamówienie?

DLA PRODUKTU "KONSULTING LOGISTYCZNY ZDALNY"

MOŻLIWOŚĆ ZAPOZNANIA SIĘ Z CENAMI PRODUKTÓW, JAK RÓWNIEŻ SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ DOSTĘPNE SĄ DLA ZAREJESTROWANYCH I ZALOGOWANYCH KLIENTÓW. Do każdego zamówienia ma zastosowanie umowa o poufności danych (NDA)

1. Dodaj do koszyka wybrany produkt  

Podczas składania zamówienia wybierz liczbę jednostek rozliczeniowych ( 1 jednostka to 30 minut konsultacji).

Konsulting ma służyć rozwiązywaniu doraźnych problemów, więc większa niż 4 ( 2 godziny konsultacji) liczba zamawianych jednostek wydaje się być nieracjonalna.

W przypadku potrzeby dłuższej rozmowy prosimy o kontakt na adres: sklep@audytlogistyki.pl z temacie napisz "Konsulting logistyczny"

W uwagach do zamówienia zaproponuj termin i godzinę rozmowy.

2. Otrzymasz informację e-mailową w postaci faktury pro-forma jako podstawę do wykonania płatności

Otrzymasz od nas potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz potwierdzenie terminu rozmowy lub propozycję zmiany terminu lub/i godziny.

3. Dokonaj przelewu na wskazany numer rachunku bankowego, w tytule przelewu podaj numer zamówienia i nr faktury pro-forma

W umówionym terminie godzinie zadzwonimy do Ciebie, gdy będziesz wolał kontak za pomocą SKYPE - przejdziemy na ten rodzaj komunikacji.

Jeżeli w ciągu 14 dni kalendarzowych od zakupu tego produktu złożysz zamówienie na audyt logistyki, koszt tej usługi zostanie odjęty od ceny audytu, która często nie przekracza 5 tys. zł netto.

Wszelkie wątpliwości i pytania proszę kierować na adres: sklep@audytlogistyki.pl w temacie podaj numer zamówienia

 

Jak złożyć zamówienie?

DLA PRODUKTU "AUDYT LOGISTYKI"

MOŻLIWOŚĆ ZAPOZNANIA SIĘ Z CENAMI PRODUKTÓW, JAK RÓWNIEŻ SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ DOSTĘPNE SĄ DLA ZAREJESTROWANYCH I ZALOGOWANYCH KLIENTÓW. Do każdego zamówienia ma zastosowanie umowa o poufności danych (NDA)

1. Zarejestruj się, przejdź do produktu "Audyt logistyki", naciśnij przycisk "Wyślij".

2. W ciągu 1 dnia roboczego otrzymasz od nas informację o dalszych krokach. 

AZ Logistyka
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
+48 509 479 727
biuro@az-logistyka.pl

AZ Logistyka. Copyright © 2019. Wszelkie prawa zastrzeżone.